
Kadim Bilgelik Perspektifinden İnsani Yönetim Üzerine Bir Çalışma
Sadece kâr odaklı bakış açısıyla yönetilen iş dünyasının çok boyutlu olumsuz sonuçları var. İnsan için var olduğu iddia edilen sistemler, “insan”a hizmet etmemekte hatta tam tersine insanı, kendisine hizmet eden nesnelere dönüştürmektedir.
Bu makalenin amacı, insanın özgürlüğünü ve esenliğini merkeze alan bir yönetim yaklaşımı önerisinde bulunmaktır.
Aile İşletmelerinde İlişki Yönetimi Kitabımız Raflarda
İlişki yönetimi bakış açısının ele alınması, aile işletmelerinin sürdürülebilirliğine katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin “Aile İşletmelerinde İlişki Yönetimi” isimli kitapta; aile içindeki ilişkilerin işletme içine nasıl aktarıldığı, bunun beraberinde getirdiği problemler, aile içi ilişkiler ile işletme içi ilişkilerin nasıl ayrıştırılabileceği ve ilişki yönetimi konuları ele alınmıştır.


Aile İşletmelerinde İlişki Yönetimi üzerine webinar gerçekleştirdik.
İstanbul Ticaret Odası’ın ev sahipliğini yaptığı Aile İşletmelerinde İlişki Yönetimi webinarını Prof. Dr. Nihat Alayoğlu ve Kurucumuz Hüseyin Çırpan’ın liderliğinde online olarak gerçekleştirildi.